loading...
☺فقط عکس و فیلم کمیااااااب☺
Admin بازدید : 662 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)


| دانلود رایگان ورژن 11 فینال نرم افزار یاهو مسنجر |
امروزه بیشترین وقت افراد در اینترنت صرف چت و گفتگو با دوستان خود در چت روم ها و ... می شود. سایتهایی مانند یاهو و گوگل نرم افزاری را با عنوان مسنجر در اختیار کاربران خود قرار میدهند تا بتوانند با دوستان خود سریعتر و راحتتر گفتگو کنند. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار مسنجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Yahoo! Messenger یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مسنجر در دنیا به شمار میرود که به کاربران عضو سایت یاهو این امکان را می دهد که به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شما با وارد کردن یوزرنیم و پسورد خود در این برنامه میتوانید آنلاین شوید و از امکاناتی از قبیل حضور در كنفرانس ها ، چت تصويري ، ارسال فايل ، چك كردن ايميل ، حضور در روم هاي جهاني ، فرستان پيغام گروهي ، چت با ديگر ايميل ها ، ويرايش فونت ، قرار دادن Status با لينك ، ارسال شكلك هاي متنوع ، جستجوي ايميل ، تبادل Add list ، تعيين آواتار و ... بهرمند شوید.
Admin بازدید : 685 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)


| قویترین نرم افزار پخش فایل هایی صوتی و تصویری در دنیا |
با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید . نرم افزاری که در عین کارآیی بالا ، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند . اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.
نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ دردصد فرمت های صوتی و تصویری است . نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید . این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمیاند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.
Admin بازدید : 725 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)


Folder Guard يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي امنيتي در رايانه به حساب مي آيد. با اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد بر روي فايلهاي و پوشه هاي خود كنترل كامل داشته باشيد و سطح امنيت هر كدام يك از فايلهاي خود را به سليقه خودتان انتخاب كنيد. بوسيله اين نرم افزار قدرتمند ميتوانيد انواع محدوديتهاي را در ويندوز و براي تك تك كاربران قرار دهيد. شما ميتوانيد فايلها و پوشه هاي خود را را در محيط ويندوز مخفي، فقط خواندني، يا غير قابل درسترس قرار دهيد و با پسورد گزاري توسط اين نرم افزار بر روي فايلهاي و فولدرها آن را از دسترس افراد و هكرها دور نماييد. همچنين شما ميتوانيد كنترل كامل بر روي تمامي برنامه هاي ويندزو مانند كنترل پنل، استارت منو، سرچ ويندوز، RUN و مخفي سازي درايوها و همچنين غير قابل دسترس كردن floppy, CD-ROM و... ميباشيد. پشتيباني كامل از فرمتهاي FAT، FAT32،NTFS، ... ميباشد. با استفاده از اين نرم افزار ميتوان اطمينان كامل داشته باشيد كه بجز شما هيچ كسي نمي تواند به اطلاعات شما دسترسي داشته باشد. همجنين ميتوانيد با غير فعال كردن گزينه هاي Run، Search، Log Off، Taskbar، Internet Options، Task Manager  و اعمال محدوديد براي تمامي فعاليتهاي ويندوز امنيت پايدار براي سيستم خود برقرار سازيد

قابليتهاي كليدي نرم افزار Folder Guard Pro v8.3.1:
- پسورد گذاری برروی فایلها و فولدرها به صورت حرفه اي
- محيطي كاربر پسند و جذاب
- قابليت فقط خواندنی کردن فایل ها و فولدرها
- قابليت پنهان سازي فایل ها و فولدرها و اطلاعات شما به صورت پیشرفته
- بدون محدوديت در قفل گذاري فايلها و پوشه ها
- امکان غیر قابل دسترس کردن فایل ها و فولدرها
- امکان محدود کردن درایوهای CD ، DVD ، USB ، floppy
- خالی کردن ظاهری محتوای یک فولدر
- رمز گذاري فايلها و فولدر ها با امنيت بالا
- اننتخاب رمز عبور برای وارد شدن به برنامه
- خصوصي سازي ويندوز و امنيت فايلها
- پنهان کردن درایوها به صورت های مختلف
- پشتیبانی از ویندوز 64 بیتی، پشتيباني از NTFS, FAT32, FAT
- امنيت بالا و محافظت اطلاعات رمز گذاري شده در برابر حمله جاسوس افزارها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



Admin بازدید : 1409 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)


همانطور که می دانید یک کامپیوتر از اجزای مختلفی ساخته شده است که در اصطلاح کامپیوتری به آنها سخت افزار ( Hardware ) گفته می شود . برای اینکه سخت افزارهای یک رایانه بتوانند به راه بیفتند به یک نرم افزار اصلی که به آن سیستم عامل گفته می شود ، نیازمند هستند . در هنگام نصب یک سیستم عامل بیشتر قطعات اصلی به طور خودکار شناسایی و نصب می شوند اما برخی دیگر نیازمند این هستند که کاربر با استفاده از درایور های مخصوص ، این کار را برایشان انجام دهد . کارت صدا ، کارت گرافیک ، پرینتر ، اسکنر ، وب کم و … جزء این دسته بوده و هر یک نیز برای خود درایوری جداگانه دارند . اگر توجه داشته باشید پس از گذشت مدتی نسبتا طولانی از زمان خرید قطعات ، ممکن است برخی از برنامه های مرتبط با آنها به خوبی اجرا نشود . به طور مثال بازی های کامپیوتری جدید که ارتباط مستقیمی با کارت گرافیک شما دارند ، ممکن است یا اجرا نشود یا این کار را با مشکلاتی گوناگون انجام دهد . دلیل بروز چنین خطاهایی ، به روز نبودن درایور قطعات سخت افزاری می باشد که معمولا با نصب آخرین نسخه برطرف می شود . حال اگر بخواهید برای هر یک از قطعات کامپیوترتان به طور جداگانه جست و جو کنید نه تنها وقت زیادی را از دست خواهید داید بلکه ممکن است به نتیجه هم نرسیده و شما را به کلی نا امید کند .
Driver Reviver تنها راهکار شماست . با نصب و استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی یک کلیک ، تمامی قطعات نصب شده بر روی کامپیوترتان را اسکن نمایید و با تطبیق دادن نسخه های نصب شده با آخرین ورژن هایی که توسط شرکت های سازنده های آنها بر روی اینترنت منتشر شده است ، آنهایی را که نیاز به آپدیت دارند ، به روز کنید . برای به روز رسانی درایور ها نیازی به جستجو نخواهید داشت چرا که این برنامه با اتصال به بانک اطلاعاتی عظیم خود آخرین نسخه ها را برای شما آماده کرده و لینک دانلود آنها را در اختیارتان قرار می دهد . بدین ترتیب ساعتهای ارزشمندی از عمرتان را که می بایست برای پیدا کردن درایورهای کامپیوترتان صرف کنید را ذخیره کرده و با انجام کارهای مفید تر نهایت استفاده را از آن می برید . طراحان این نرم افزار با علم بر اینکه تمامی کاربران حرفه ای نیستند ، ابزارها را به گونه ای چیده اند که افرادی هم که اطلاعات کمی در رابطه با کامپیوتر دارند بتوانند ار امکانات Driver Reviver استفاده کنند . پشتیبانی از ویندوز هفت یکی از قابلیت های مهم این برنامه می باشد چرا که به دلیل تفاوت های موجود در این سیستم عامل نسبت به نسخه های قبلی خود نظیر ویستا و اکس پی ممکن است بسیاری از درایور ها تاریخ گذشته بوده و امکان استفاده از آنها وجود نداشته باشد . بدین تریب بدون هیچ گونه نگرانی از نبود درایور ها می توانید ویندوز محبوب سون را نصب کرده و از محیط دلربا و امکانات بی نظیر آن بهره ببرید .
Admin بازدید : 566 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)


Advanced System Optimizer 3.1.648.8773  نرم افزاری قدرتمند جهت بهینه سازی و رفع مشکلات سیستم می باشد و توانایی این را دارد با بر طرف کردن خطاها و مشکلات سیستم سرعت کامپیوتر شما را افزایش دهد . بدون آنکه شما قطعه ای را ارتقاء دهید . با این نرم افزار می توانید قسمت های مختلف رجیستری ویندوز را تمیز کنید و بدون اینکه نیاز به دانش فنی باشد این کار صورت خواهد گرفت . با اسکن هوشمندی که این نرم افزار انجام می دهد ، تمام مشکلات عیان خود شد و با تکنولوژی های برتر این نرم افزار سیستم شما از هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری پاک خواهد شد . همچنین در این نرم افزار قسمتی تعبیه شده تا از اطلاعات و قسمت رجیستری شما بکآپ تهیه کند و در مواقعی که لازم است ، این بکاپ ها را جایگزین نماید . یکی دیگر از توانایی های این نرم افزارپاک کردن سیستم از هرگونه فایل اضافی و بدون استفاده است که باعث می شود سرعت سیستم افزایش یابد و از پرداختن سیستم به قسمت های بیهوده جلوگیری شود.
Admin بازدید : 848 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)
در این پست از وب سایت وایپر دانلود,قالب شیک و بسیار زیبای فیلم رو برای شما بازدیدکنندگان محترم قرار دادم که مخصوص رویس ولاگدهی بلاگفا میباشد که امیدوارم مورد نظرتون قرار بگیره.


تعداد صفحات : 51

درباره ما
سلام به دوستای عزیز من حسین از دزفول هستم و امیدوارم از مطالب وبلاگ من خوشتون بیاد! لطفا تو نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنین!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • جستجوگر گوگل
    Google


    در وایپر دانلود
    در كل اينترنت

    کد جست و جوی گوگل

    آمارگیر دقیق
    آمار سایت
  • کل مطالب : 507
  • کل نظرات : 92
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 2454
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 289
  • بازدید امروز : 929
  • باردید دیروز : 2,510
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 929
  • بازدید ماه : 49,464
  • بازدید سال : 244,692
  • بازدید کلی : 2,134,056